.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی عزل رییس مجلس خبرگان ،کذب است

وطن امروز نوشت:‌ در اجلاسیه‌ هفتم از دوره چهارم مجلس خبرگان که اسفندماه جاری برگزار می‌شود، به‌رغم انتقادات فراوان خبرگان به عملکرد هاشمی‌رفسنجانی در قبال فتنه پس از انتخابات، اما موضوع عزل وی از ریاست مجلس خبرگان در دستور کار نیست.

این روزنامه تصریح کرد :‌ روز گذشته یک سایت نزدیک به شهردار تهران در گزارشی عجیب با عنوان «جوسازی علیه رئیس مجلس خبرگان» تمام تلاش خود را به کار برد تا اینگونه القا کند که حامیان دولت به دنبال عزل هاشمی از ریاست مجلس خبرگان هستند! تا از این طریق با ایجاد جوسازی، خبرگان ملت را در آستانه اجلاسیه هفتم متأثر از جنجال کند. اما استنادات این سایت برای القای این مطلب، اطلاعیه‌ای منسوب به گروهی ناشناخته با عنوان «ستاد مردمی سلسله نشست‌های بصیرت» و نیز یکی از گزارشات «وطن‌امروز» است که در هر 2 مورد به کاهدان زده است. نخست آنکه ستادی که این سایت مدعی اطلاعیه آن شده، اصلاً شناخته شده نیست و اصلاً به فرض صحت وجود این ستاد، چه جایگاهی در معادلات سیاسی کشور دارد که یک گزارش به استناد آن منتشر شود؟!

این روزنامه در ادامه خاطرنشان کرد :‌وطن امروز در گزارش اخیر خود نیز صراحتاً تاکید کرد که موضوع عزل هاشمی از ریاست مجلس خبرگان در دستور کار خبرگان نیست اما برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب درصدد القای این دروغ برای رسیدن به مطامع خاص خود هستند!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد محمدی 29 بهمن 1388
امثال شیخ محمد یزدی وامثالشان باید خوابش را ببینند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.